domingo, noviembre 25, 2007

Me doy cuenta

de que siempre algo nuevo invento para estar sorprendida.

1. Last time I checked I was HM (look up). Yet, suddenly I seem to have turned into damaged goods, like literally. Like Mc. Dreamy-Meredithy kind of way, like Britney or something of that stupid sort. The difference is that it was definitely not Mc Steamy who spoilt me! What? Was it about my ranting and drama queen scenes? No boy! that's just my normal way to go! You should've known better, doll!

2. Surprised at how people swear in the most illogical ways, maybe there's a reason to it, but if taken to literal it's just too disgusting. Listen you poppy girl: Swear words and foul language aren't getting any posher if you say "fucking shit" in English, that's not the exact way around. Like really, what's this "fucking shit" about?

3. [edited]

4. Wearing base can actually make me feel prettier.

5. I watch Dawson's Creek each time I stumble upon it.





-Una propia de mis caprichitos.

7 comentarios:

No soy yo, sos vos dijo...

Justo la que editaste era la que me generaba el comentario, pero bueno, vamos a respetar tu derecho a editar tu propio blog :P

Pura López dijo...

La verdad este entry carece de demasiada sustancia para comentar, si no fuera porque me había aburrido un poco de lo anterior, la borraba. Pero es provisoria hasta que tenga tiempo de poner lo que tengo en mente, espero que quede simpatico. Wait and see.

PauLy dijo...

No está mal ir por la vida sorprendiendose... Segun los filosofos uno de los problemas del mundo es que el hombre pierde la capacidad de sorprenderse.....

Ah, y yo tmb me quedo mirnado Dawson's Creek cada vez que lo engancho, es uno de mis not-so-guilty pleasures :D

Agustín dijo...

¡FIESTA DE FIN DE AÑO, ACÁ!

Pumpkins dijo...

noo como quiero volver a ver greys anatomy!!!

Ardillor dijo...

Curiosité por lo editado. No puedo evitarlo, soy muhé, despues de todo.

Lolix dijo...

Sí, PURIX. Mucha "curiositud".